projects . gallery . team project . forum . search . members . my space

/forum

User Message
13-01-2009
75 post(s)
Hy....I'm proud to announce that Photoholik will have TWO new members...well, at first, they must to know how a camera works, but I think that in some few years they will be nice photographers ;-) I'm not sure to have time to publish something this time, but I will wait and I will see what you do. Best regards, javier
13-01-2009
48 post(s)
Félicitations! Deux d'un coup, tu verras, ce n'est que du bonheur. Pour le sommeil et la tranquillité, fais une croix dessus. En ce qui concerne la photo, tu as intérêt à tout mettre en automatique car tu n'auras plus le temps de faire des ajustements artistiques. Te souahite le meilleur. Gal
13-01-2009
49 post(s)
congratulations Javier to you and your wife! A great time for you to exercise and immlortalise some unique moments with your two kids!;-) Eric
13-01-2009
115 post(s)
We'll wait a little bit for their inscriptions. Congratulations to the whole family, and welcome !
15-01-2009
163 post(s)
[b]Congratulations[/b] Javier. 2 for the price of one seems a good deal ;) just joking ... What's their name ? nono
05-03-2009
180 post(s)
[quote=Xavis]Hy....I'm proud to announce that Photoholik will have TWO new members...well, at first, they must to know how a camera works, but I think that in some few years they will be nice photographers ;-) I'm not sure to have time to publish something this time, but I will wait and I will see what you do. Best regards, javier[/quote] CONGRATULATIONS, Javier!!! Profuse apology for not noticing before. Fantastic news, you must be very proud. Now start them off with a little Ricoh digicam, then you can move on to the tiny but excellent Nikon D40 and by the time they are five... well, heavier choices await them ;o)))
05-03-2009
290 post(s)
ho i am also so sorry i just discover this new now. Congratulation to thhe mom and you Javier. wish you all the best you can one day use the forum to show us some pictures.
06-03-2009
75 post(s)
[quote=fixed][b]Congratulations[/b] Javier. 2 for the price of one seems a good deal ;) just joking ... What's their name ? nono[/quote] hola nono, excuse, je n'avais pas reperé que je ne t'avais pas repondu...Alzheimer? ou trop de travail avec les babys...ils s'appelent Nael et Gabriel. Et sont deux petites machines de manger et dormir...mais je crois que c'est ça ce qu'ils font normalement au debut... ciao
06-03-2009
75 post(s)
Merci à vous tous pour les felicitations....ça fait du bien...donne du courage, car les nuits sont encore bien courtes, et les deux quand se mettent d'accord pour pleurer ensemble, on dirait que c'est la revolution! Je vais continuer à faire des commentaires, mais les photos seront rares de ma part...dés que je pourrai je reviendrai... edited by Xavis on 06/03/2009